Yang Menarik Kali ini...

Followers

Saturday, August 6, 2011

Cara lain view website , blog kita

Kita buka satu website hatta blogsite kita sendiri pun, yang akan dipaparkan adalah bergantung kepada setting asal design website tersebut. Kali ni, saya jumpa satu cara lain untuk paparkan blog kita . Ianya mudah saja. Ikuti langkah berikut.

  1. tambah perkataan view di hujung alamat site kita. Sebagai contoh website ini http://sungaisedim.blogspot.com/view
    ini pula adalah tapak http://sungaisedim.blogspot.com dengan setting paparan sedia ada (asal).
  2. Loading jer lah. ( enter)

Keistimewaan cara ini ialah

  • loading yang cepat
  • boleh paparkan title entry yang lepas lepas . tak tersembunyi
  • Paparan terus kepada entry , hassle free iklan dan plugin lain.
  • Menarik bagi saya . Boleh paparkan pelbagai cara. Saya sendiri suka SNAPSHOT. cara lain flipcard, mosaic dll. cubalah.

itu saja buat masa ini . Hingga jumpa lagi dalam entry akan datang. saya Red heart kamu , jadi saya sharing ini.

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails