Yang Menarik Kali ini...

Followers

Saturday, August 6, 2011

Rancangan Riadah Dan Nature Escapade …….selepas raya

20090226-calendar
Dalam facebook aku dah create event yang mana ia menunjukkan jadual escapade aku bagi tahun 2011. Hari ni dah dalam bulan puasa, jadi segala aktiviti nature dihentikan serta merta berkuatkuasa seminggu sebelum puasa. Tiada lagi menerima tawaran untuk guiding naik gunung, rafting dan lain lain. Hari ni pun ada customer call untuk sungai sedim. aku pass directly. Ok, balik kepada cerita tajuk entry ini. aku nak list beberapa aktiviti yang dalam perancangan selepas raya puasa 2011 ini.
  1. 16-18 sept 2011 –---:::::::::::::Guider:mendaki Gunung Irau , Yellow dan Pass.
  2. 30sept- 2 okt 2011----:::::::::::Guider:Mendaki Gunung Bintang.
  3. Oktober 2011------:::::::::::::::::Bercuti di Pangkor.
  4. Oktober 2011------:::::::::::::::::Guider: Gunung Bintang
  5. Okt / nove 2011----::::::::::::::::Mendaki Chemerong- Berembun-Lansir
  6. November 2011------::::::::::::::Trans Inas / Trans Bintang
  7. Disember 2011------::::::::::::::Gunung Bintang
  8. Disember 2011------::::::::::::::Konservasi Korbu dan Gayung
  9. Water rafting sungai sedim----::::::::Anytime, bagitau saya jika awak berminat
  10. Kayak sungai sedim----:::::::::::::::::Anytime, bagitau saya jika awak berminat
  11. Tubing Sungai Sedim------::::::::::::::Anytime, bagitau saya jika awak berminat
  12. Teambuilding----:::::::::: saya sedia berkhidmat sebagai fasilitator jika berminat.
Ini pula Entry lama jadual escapade sebelum raya tahun ini ESCAPADE sebelum raya
    itulah serba sedikit perancangan. Jika sudah ada tarikh maknanya ianya telah diputuskan dan sedang dalam perancangan atau telah pun dilaksanakan. Semua escapade ini saya menjemput sesiapa sahaja termasuk awak yang sedang baca entery ini untuk turut serta. jika nak maklumat lanjut boleh lah lawat link ke facebook saya di atas.”jadual escapade”.

    2 comments:

    Arpiiz said...

    wah2, ni dah jadi orang sibuk lah ye..hehe

    Sukahatiadam said...

    macam tu ler. udah kejenya bawa orang g outdoors.

    kamu tu bila nak join

    continue reading

    Related Posts with Thumbnails