Yang Menarik Kali ini...

Followers

Wednesday, May 11, 2011

Aku teringat Kamu ..rindu nya kemesraan yang pernah kamu berikan


Memories remain.. itulah kata2 hikmah pada t-shirt asmkk…

......dan dngan frasa itu, aku seminggu dua ni dok teringat kat sorang teman…emm.. teman tapi mesra… cam tu la kot.. harapan aku dia sangat2 bahagia..aku akui walaupun lama tak bersua,tak mendengar, tak besuara tapi honestly jauh dlm hati aku memang merindui dia. teman yang sangat2 aku hargai, sanjung , senang dan bahagia bersama dia suatu ketika dulu..kami teman, tak lebih dari itu kerna itu yang kami mahukan.. pun begitu tak sangka cpat masa berlalu dan kami dah terputus khabar berita..
jujur kata.. aku memang nak sangat kita bersama seperti dulu !

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails