Yang Menarik Kali ini...

Followers

Monday, April 22, 2019

rawatan batu karang daun pecah kaca beling pecah

saya memang telah sekian lama amalkan minum air rebusan daun pecah kaca @ beling pecah ini sebagai alternatif rawatan batu karang.

bagi sesiap yang berhajat boleh dapatkan daunya daripada saya.

lokasi saya di Kulim kedah .

untuk tahun ini , 2019 saya Insya Allah akan kekalkan niat berikan secara PERCUMA  daunnya. Namun saya akan ambil RM10 sebagai kos untuk saya pos kepada anda.

semoga kita sama-sama mendapat manfaat daripada ciptaan Allah S.W.T ini .

cara rebusan .

1- cuci daun beling pecah ini. mana tahu ada kotoran , debu , semut dsbnya.
2- rebus bersama air. banyak mana pun tak apa. agak2 padan dengan kuantiti daun.
3- minum sejuk @ panas @ suam . suka hati awak lahhhhh.
4- boleh disimpan lama dalam peti ais.
5- Tiada rasa pahit. Hanya payau logiklah sebab daun kan ….
6- Nak sedap tekak , letak gula !!!

berapa kekerapan minum.

saya tidak tahu nak cakap macam mana .
saya amalkan sehari saya minum 1liter air rebusan ini. untuk 3 hari berturut sahaja. kemudian saya berhenti . Sebab jika diteruskan hingga seminggu , dua minggu berterusan SAYA RISAU ia boleh memudaratkan pula. Kata orang , OVERDOSE. mungkin ya , mungkin tidak .

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails