Yang Menarik Kali ini...

Followers

Thursday, December 1, 2011

2012 - Aku kena stop mendaki Gunung

AKu tahun depan 2012 dah kena stop aktif dalam aktiviti gunung dan outdoors.
Seriously. kurang aktif tahun depan . Dalam tahun depan (2012) mungkin hanya 3,4 kali sahaja . emm.kalau  3,4 kali tu boleh dipanggil tidak aktif kot. bukan kurang aktif dah tu. Kenapa pula nak stop

sebab aku nak keja tetap . bila aku keja tetap aku boleh ikut trip bila cuti sahaja. Bila aku dah keja tetap , ada cuti setiap minggu , cuti tahunan pun begitu aku prefer habiskan cuti tu dengan orang orang aku sayang sahaja. aku lebih senang balik kampung atau spend masa/ hari cuti dengan orang tersayang sahaja.

Printwork-hard

Kenapa pula aku kena keja tetap . Sebab permintaan di dia.
kenapa sanggup tinggalkan keja sekarang. Sebab utk si dia.
Bukankah keje sekarang sangat disukai .. Sebab berkorban utk si dia
Bukankah keje sekarang juga hobi.. sebab berkorban utk si dia
Keja sekarang lebih lumayan , masa lebih banyak….sebab utk di dia.
kenapa nak berkorban utk si dia.. sebab tak mau sia sia pengorbanan si dia.
kenapa sanggup buat demi si dia.. sebab hati budi nya.

Lebih baik tinggalkan apa yg disukai drpd melepas apa yg menyukai aku.
Pengorbananku sekelumit berbanding yang telah dia korbankan untuk ku

3 comments:

pijankodok said...

hurm... leh komen skit... hehehehe... keje is keje.. goverment ke sendiri ker.. as long as u're happy.. ur family happy is okay then.. people arround dan know you are happy too... and hobi perlu diteruskan.. utk semangat kita bekerja...

Sukahatiadam said...

terima kasih kodok yang bijaksana

Anonymous said...

emm......yes!!keje is keje,if dia btl2 syg u,so dia kena la terima keje u seadanya,"lebih baik tinggal apa yg disukai drp melepas apa yg menyukai aku",kejam statement tu,kejam utk si dia,sbb u x suka dia tpi u terima dia coz dia suka u,better u think it back b4 its too late.
Jgn tinggal apa yg u sukai kerana u akan benci "apa" yg menyukai u
pity 4 si dia....=)

continue reading

Related Posts with Thumbnails