Yang Menarik Kali ini...

Followers

Saturday, August 22, 2015

Pokok Pecah Kaca @ Beling Pecah

dulu saya komen dalam satu blog dan ada Hamba Allah tolong bagi saya daun ini cara pos .
sekarang saya sendiri dah ada pokok ini dan sentiasa petik utk ubati batu karang.

nak kata hilang, ntahlah sebab saya tak pergi buat check up dengan doktor. Doktor ada peralatan untuk scan dengan tepat kehadiran batu karang. Dulu aku pernah buat laser untuk batu karang ni . Jadi aku tahu memang boleh nampak dengan jelas jika scan .

Batu karang aku ni bagi masalah macam ni : - setiap hari aku akan sakit pinggang 24jam sehari . teruk kan . bila minum air ni setiap malam ( aku amal malam jer.. malas kan) .

hari pertama sakit berkurang,
hari ke2 sakit sangat kurang.
hari ke3 sakit pinggang hilang.

jadi , teruskan mengamal air rebusan daun ni .

sekarang siapa nak , boleh lah dapatkan anak benih di rumah aku . ada beberapa pokok dah disemai dalam polibeg. Lokasi Kulim kedah . Jangan minta nak pos pula ye. Datang ambil sendiri. Kalau rasa jauh , demi ubat rasanya tentu sanggup kan . Jika belum berhajat nak pokoknya , boleh cuba minum dulu air rebusan daunnya. Saya boleh pos daun ni . Insya Allah .

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails