Yang Menarik Kali ini...

Followers

Tuesday, December 23, 2014

Daun Pokok Pecah Beling Pecah Kaca

ramai yang menulis bahawa pokok ini bagus untuk rawatan batu karang dan kencing manis. Aku surf internet dapati sudah ada produk akhir iaitu ekstrak daun pecah beling ini sebagai minuman. TEH. 

harga daun kering 100g RM32.
harga sekotak teh RM35.. kuantiti unknown. 

Apa pun aku memang teringin untuk tanam pokok ini sebagai rawatan kepada diri sendiri sebab aku memang ada masalah batu karang. Maka berharap sesangat sesiapa yang ada pokok ini mahupun ada pengetahuan tentang dapat berkongsi macam mana nak tanama , dari mana boleh dapat anak pokok . 
whatsapp aku 013 6061652

Posting kali ini tiada gambar sebab aku sendiri tak pernah tengok pokok ini. mungkin pernah tengok sebab kata orang biasa tumbuh sebagai semak samun . Tak pernah tengok maka tak boleh lah nak upload gambarnya. Nanti silap pula.

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails