Yang Menarik Kali ini...

Followers

Wednesday, April 16, 2014

Yamaha FZ150i edisi 2014 Yamaha FZ150i

aku bagi sikit info yang aku korek daripada blogger lain .
kredit kepada beliau sebab sangat pantas update.
GEARJAHAT tuan blog kalau ada baca , dan tak puas hati , boleh minta saya delete pos ini.

aku bagi info skit jer.. kalau nak penuh , sila baca di blog GEARJAHAT

Aku memang minat degan motor ni suatu masa dulu , tapi bila nak beli .. sayang pula dengan ex5 merah aku tu . Tak jadi nak beli . tup tap tup tap .. motor FZ750 dari 1st model keluar 2008 , hari ni 2014.. 6 tahun bertangguh . Tak tahulah kali ni dapat beli atau tak .

Yamaha FZ150i edisi 2014

Yamaha FZ150i akhirnya dilancarkan sebentar tadi di Sunway Resort & Spa Hotel. Nampak gaya boleh tahan juga pembaharuan dilakukan. Antaranya:

* Lampu hadapan dan signal baru
* Meter digital dan analog
* Sistem kunci dengan ciri keselamatan
* Rekaan tangki minyak sporty
* Lampu belakang lebih kompak
* Sistem brek cakera belakang
* Saiz tayar lebih lebar
* Ada madgat belakang dan undercowl (sampan).

Pilihan warna : putih, merah dan hitam
Harga jualan: RM 8,538 seunit 

yang ni aku tambah .. Ada brek disc belakang , coverset dengan design baru . Dapat kat aku .. semua aku cat putih

1 comment:

Unknown said...

Salam bro... tidak ada sebab yang aku tak puas hati. Mekasih bro sebab share info dan beri kredit. Steady la bro... bro memang sempoi

continue reading

Related Posts with Thumbnails