Yang Menarik Kali ini...

Followers

Tuesday, January 21, 2014

Pampers Drypers Lebih Murah Lagi Jimat

1stly aku as penulis nak bagi penafian .
  1. Ini bukan post untuk merendahkan mana mana pihak
  2. Ini post untuk memberi info agar dapat berjimat cermat
  3. Pilihan di tangan pembaca seterusnya menjadi pengguna
  4. Post ini pampers drypers sahaja, bukan brand lain .
  5. Penafian tamat.
Ok macam ini , kalau nak dapatkan pampers brand Drypers di pasaran aku selalu jer kena p beli . Asik asik aku yang kena p beli , jadi aku mula lah perasan beberapa langkah untuk berjimat cermat.
dypers murahdypers saizpampers murah
beli paket besar , jangan beli kecil sebab lebih besar lebih jimat.
untuk saiz M ada paket 80+8 . kalau salah beli , awak akan ambil saiz kecil . Harga sama tapi bilangan berbeza. Mungkin sebab packaging baru dan lama. Nak tahu saiz packaging paling besar ? Tanya lah kaunter . hehehehe . Tak pun semak Website dryper .
Hari ini , 20 januari 2014 aku semak di tesco taiping , harganya seperti dalam gambar  tu . Tapi nak tau aku beli jauh lebih murah iaitu RM33.90 jer . Beza dalam RM10 tu !! boleh buat belanja susu anak RM10 tu .

Aku beli di kedai kadir Jalan air kuning , Changkat Jering.
Belilah di kedai kadir .hehehe.. di mana kedai kadir ni . ‘
Kalau dicari dengan mata kasar memang tak jumpa .. ishh..bukannya “halus” tapi sebab nama kedai dia bukan kadir tapi pasaraya saburthan kot . tak ada pun nama kadir.
macam macam ada di kedai ini , harga pun memang murah . Kebanyakannya murah daripada tempat lain . Pasaraya pun tak leh beat dia dalam kes drypers ini .
Map peta mai kedai ini sini
aku bagi GPS koordinate .
kalau pakai google earth atau google map copy dan paste jer
4.798945,100.73379
Selamat berbelanja berhemah 

hari ini 19 Disember 2014 aku Update harga di kedai ini ialah RM34.90

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails