Yang Menarik Kali ini...

Followers

Thursday, July 18, 2013

Supply Barang Dari Jepun , awak nak Order?

Post kali ni memang sengaja bersambung .. akan sambung dalam posting ini juga , bukan posting baru .

Nak habaq mai , aku ada kawan di jepun , seorang pensyarah dari Unimap , beliau berpindah ke sana sementara sebab further study di sana bersama isteri dan anaknya. Beliau sangat rajin jalan sana sini disamping itu otaknya pun ligat survey  itu ini + barang barang baik punyerr dari Jepun . Beliau memang dah start supply barang barang baik dari sana . Dari permerhatian aku sendiri , memang pun lebih murah dari pasaran negara kita ni . Semua barang barang akan dipos dari sana dan bukannya tunggu beliau balik sini . Maka dengan itu , boleh lah kiranya kalau para pembaca blog murahan aku ni berminat untuk dapatkan barang baik dari sana berhubung dengan beliau . Beliau seorang yang peramah dan dikenali dengan budi pekertinya yang baik . No scam . 

Setakat yang aku perasan , beliau ada supply barang mahal tu .. kejadah apa ntah tapi yang aku ingat kosmetik SKII rasanya. Errrr.. betul ke menatang apa tu .. macam calit calit di muka harganya di sini cecah RM500 lebih .. tapi dengan beliau since dari Jepun , boleh dapat RM300 ++ sahaja. Helmet pun ada, brand arai . Aku ada juga minta dia p survey jam Casio di sana. Yang pasti , barang barang IT macam hp dan camera memang tip top ler harganya di sana. Murah murah .. post buyer tanggung. normal lah tu

ok lah. next time aku bagitau lagi apa yang boleh dia supply dari sana lagi. nanti aku p surfing page dia dalam FB tu . 

8 comments:

joziera said...

AssalaM adam.

Camne nk order sk ii dr your friend?

Anonymous said...

sruh survey pkaian la plak bos,jeans k..klu ad pm bos..01119942400

Sukahatiadam said...
This comment has been removed by the author.
Sukahatiadam said...

untuk bantuan order barang dari jepun tu masuk FB ( encik bear ) saya .. dari situ kenalkan diri dan saya akan rekemen tuan pun cik adik sekalian dengan rakan saya di jepun tu.

Anonymous said...

saya minat nk order gundam dengan encik bear....tapi banyak plak encik bear kat FB.....yg mane satu? tq

Sukahatiadam said...

cari saya di facebook . GUna alamat www.facebook.com/sungaisedim

Anonymous said...

Salam...Masih aktif lagi ke post ni encik Adam..kira nak minta tlg beli ubat kat jepun

Sukahatiadam said...

kawan saya yang jadi kaki di sana dah balik tanahair.
dukacita dimaklumkan , tak dapat nak nolong !

continue reading

Related Posts with Thumbnails