Yang Menarik Kali ini...

Followers

Wednesday, May 8, 2013

Kebangkitan Segelintir Rakyat 8.5.13

Apa yang sedang berlaku sekarang semasa aku menulis ini .

Kebangkitan segelintir rakyat . Hanya segelintir .. Jadi tak boleh dipanggil kebangkitan rakyat sepertimana penulis lain . Rakyat bermakna semua rakyat malaysia . Jadi saya berpendapat lebih wajar ditulis “ segelintir rakyat “ .

  • Stadium Kelana Jaya .
  • 3 hari selepas Pilihanraya Bersejarah Tanah Melayu ( Malaysia ) ke 13 tanggal 5.5.13.
  • Segelintir Rakyat rasa tidak berpuas hati dengan keputusan PRU 13 . Percaturan segelintir rakyat untuk mengubah kompenen pemerintah negara kepada kompenen baru tidak berjaya melalui keputusan PRU 13 . Mereka sangsi dengan ketelusan PRU 13 .
  • Wajar diteliti dan diperhalusi siapakah yang mendapat manfaat lebih banyak daripada rentetan peristiwa PRU 13 bermula dari pasca PRU 13 , semasa PRU 13 dan selepas PRU 13.
  • Perjuangan segelintir rakyat ini mewakili suara suara yang tidak dapat hadir bersama .
  • Aku sendiri tak dapat hadir sebab aku tak suka tempat crowded . Bukan bermakna aku tak patriotik , tapi aku ada cara aku sendiri atau lebih tepat aku gunakan channel lain yang terbuka untuk turut serta dalam mendapatkan kebenaran dan manfaat PRU 13 . Tidak hadir bukan bermakna aku tidak suka . Jadi penyataan penuh aku di sini “ aku tidak menyatakan secara terang atau berselindung sebelah mana aku berada “ . AKu hanya menulis apa yang sedang berlaku mengikut pendapat peribadi sahaja.

Kebangkitan 3Kebangkitan 5Kebangkitan rakyat 2Kebangkitan 4Kebangkitan 6Kebangkitan rakyat

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails