Yang Menarik Kali ini...

Followers

Thursday, October 4, 2012

CPC (Cost-per-click) Campaigns

Aku agak lama run nuffnang malaysia ni di blog aku , tapi aku tak reti pun apa apa. Aku tau letak iklan dalam blog aku jer . Macam mana nak tingkatkan trafic pun aku tak tau. Apa yang aku tau , benda ni boleh generate pendapatan sebab bagi peluang advertiser iklan di blog aku ni . Pelan pelan aku belajar benda apa CPC (Cost-per-click) Campaigns  ?

yang aku tau , iklan oleh nuffnang di site kita automatik run dalam format ni . Kalau yang dah Join dan jadi ahli GLITerati berpeluang pula mendapat iklan format CPUV (Cost-per-unique-visit) Campaigns . CPUV (Cost-per-unique-visit) Campaign .

CPC (Cost-per-click) Campaigns ini biasanya ada ler earning sebanyak RM0.25 . Earning akan dapat selama mana iklan tu masih run dan pembaca klik padanya. Berbeza engan CPUV yang masih ada dateline , selepas itu baru tau berapa earning. Pun begitu CPC dengan CPUV , ternyata CPUV lebih lumayan

nuffnang tips

No comments:

continue reading

Related Posts with Thumbnails