Yang Menarik Kali ini...

Followers

Friday, February 24, 2012

Siapa pembaca blog ini

emmm.. siapa ya.
ntahlah.. tidak dapat dipastikan siapakah yang membaca blog aku ini. Apa pun , yang pastinya aku sendiri suka baca blog.. sebab bagi aku blog ini umpama log hidup aku. log pendapat sepanjang hidup aku ini. Setiap kali aku baca log ini , umpama aku menyelusuri semula riwayat hidup.


setiap butir perkataan , setiap baris ayat mencermin diri aku ketika post tersebut diketengahkan untuk tatapan umum.

Pembaca, jika anda sedang baca, komen lah sesuatu. dari situ boleh lah aku tahu siapa pembaca dan apa yang dicari oleh pembaca dalam LOG aku ini.

1 comment:

ANIM said...

ada yang suka jalan2 tapi berat nak tinggal komen..berbaik sangkalah, depa secret admirer agaknya..(dengan blog kita, bukan dengan orangnya)

continue reading

Related Posts with Thumbnails